جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
امام جمعه موقت بیله سوار

حوزه/ حجت الاسلام فاضلی‌نیا گفت: افتخار هر دولتی خدمت به مردم است و حل مشکلات مردم نیز باید سرلوحه کار دولت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام محمود فاضلی‌نیا امام جمعه موقت بیله سوار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله سوار اظهار داشت: با حضور اکثریت مردم، شاهد انتخاباتی پرشور و امن و سالم و با مشارکت گسترده بودیم که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم بزرگترین قدرت نظام اسلامی است، باید فضای رقابتی بعد از انتخابات تبدیل به فضای رفاقت و اتحاد شود تا به حل مشکلات مردم به دور از تفکر جناحی منجر شود.

امام جمعه موقت بیله سوار تصریح کرد: به‌مناسبت آغاز کار دولت چهاردهم اشاره به این مطلب داشته باشیم که افتخار هر دولتی خدمت به مردم است و حل مشکلات مردم باید سرلوحه کار هر دولتی باشد.

حجت الاسلام فاضلی‌نیا با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌ها و توفیقات دولت‌های قبل و تعامل با همسایگان سرلوحه دولت چهاردهم باشد، ابراز کرد: رئیس جمهور منتخب و اعضای کابینه باید بتوانند میراث دار شهید جمهور در کشور باشد.

وی تأکید کرد: دولت‌ها باید به برنامه‌های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اهتمام جدی داشته باشند و با اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی ایشان ظرفیت پیشرفت و آبادانی را فراهم آورند.

امام جمعه موقت بیله سوار تصریح کرد: در ماه محرم، که ماه مظلومیت و تقابل جبهه حق علیه باطل است، در دنیای امروز شاهد ظلم و جنایت یزیدیان اسرائیلی هستیم که مانند قاتلان واقعه عاشورا به کودک کشی و ظلم و جنایت می‌پردازند و باید دنیا بداند که ظلم پایدار نیست و آه و خون مردم غزه روزی نابودی اسرائیل جنایتکار را به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha